Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%8
İlkokuma Yazma Öğretimi

İlkokuma Yazma Öğretimi

Liste Fiyatı : 30,00TL
İndirimli Fiyat : 27,60TL
Kazancınız : 2,40TL
9786053952534
398918
İlkokuma Yazma Öğretimi
İlkokuma Yazma Öğretimi
Nobel Akademik Yayıncılık
27.60

İlkokuma yazma alanında yazılmış birçok kitap bulunmaktadır. Bunlar arasında çok yararlı olanlarını görmek mümkün. Bu eserde de, son yıllarda sıkça tartışılan "ilkokuma yazma öğretiminde başvurulan çeşitli yöntemler ve bunların olumlu-olumsuz yanları" üzerinde durulmuştur. Bu bağlamda, okuyucular bu eserde özgün bazı görüş ve uygulamalarla karşılaşacaktır. Bu alanda yazılmış diğer birçok eserde bulunmayan "İlk Okuma Yazma Öğretiminde Özel Durumlar" başlığı altında "Yetişkinler Eğitimi ve Okuma Yazma Öğretimi", "Birleştirilmiş Sınıflarda İlkokuma Yazma Öğretimi", "Türkçenin Yeterince Konuşulmadığı Yörelerde İlkokuma Yazma Öğretimi" bunlar arasında sayılabilir. Bu eserde, öğretmenin amacının öğrencilere sadece "okuma ve yazma mekanizmasını kavratmak" olmaması gerektiği; bundan daha çok, "öğrencilerin okumaya karşı derin bir ilgi duymalarını, okuma ve yazmadan zevk almalarını sağlamak" olduğu sezdirilmeye, vurgulanmaya çalışılmıştır. Okuma yazmayı hızlı ve çabuk öğretmek değil; öğrencilerin gelecekteki öğrenim hayatına yön verecek, onların başarılarında etkili olacak bir okuma yazma becerisi kazandırmak esas olmalıdır. Bu beceri, seslendirmeden daha çok, anlamayı öne çıkaran bir okuma yazma anlayışı ile mümkündür. Bu eserde doğru, sürekli, hızlı ve anlamlı okuma becerisi ile işlek, okunabilir, yeteri kadar çabuk ve güzel bir yazma becerisi kazandırmak amaçlanmıştır.
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 324

Baskı Yılı: 2009


Dili: Türkçe
Yayınevi: Nobel Akademik Yayıncılık
  • Açıklama

    • İlkokuma yazma alanında yazılmış birçok kitap bulunmaktadır. Bunlar arasında çok yararlı olanlarını görmek mümkün. Bu eserde de, son yıllarda sıkça tartışılan "ilkokuma yazma öğretiminde başvurulan çeşitli yöntemler ve bunların olumlu-olumsuz yanları" üzerinde durulmuştur. Bu bağlamda, okuyucular bu eserde özgün bazı görüş ve uygulamalarla karşılaşacaktır. Bu alanda yazılmış diğer birçok eserde bulunmayan "İlk Okuma Yazma Öğretiminde Özel Durumlar" başlığı altında "Yetişkinler Eğitimi ve Okuma Yazma Öğretimi", "Birleştirilmiş Sınıflarda İlkokuma Yazma Öğretimi", "Türkçenin Yeterince Konuşulmadığı Yörelerde İlkokuma Yazma Öğretimi" bunlar arasında sayılabilir. Bu eserde, öğretmenin amacının öğrencilere sadece "okuma ve yazma mekanizmasını kavratmak" olmaması gerektiği; bundan daha çok, "öğrencilerin okumaya karşı derin bir ilgi duymalarını, okuma ve yazmadan zevk almalarını sağlamak" olduğu sezdirilmeye, vurgulanmaya çalışılmıştır. Okuma yazmayı hızlı ve çabuk öğretmek değil; öğrencilerin gelecekteki öğrenim hayatına yön verecek, onların başarılarında etkili olacak bir okuma yazma becerisi kazandırmak esas olmalıdır. Bu beceri, seslendirmeden daha çok, anlamayı öne çıkaran bir okuma yazma anlayışı ile mümkündür. Bu eserde doğru, sürekli, hızlı ve anlamlı okuma becerisi ile işlek, okunabilir, yeteri kadar çabuk ve güzel bir yazma becerisi kazandırmak amaçlanmıştır.
      (Tanıtım Bülteninden)



      Sayfa Sayısı: 324

      Baskı Yılı: 2009


      Dili: Türkçe
      Yayınevi: Nobel Akademik Yayıncılık
      İlk Baskı Yılı
      :
      2009
      Ürün Barkodu
      :
      9786053952534
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitaba henüz yorum yapılmamış.
Kapat