Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
%22
Kent ve Medya Ortamlarında Aşıklık Geleneği - Ozan Ali Dağcı

Kent ve Medya Ortamlarında Aşıklık Geleneği - Ozan Ali Dağcı

Liste Fiyatı : 45,00TL
İndirimli Fiyat : 35,10TL
Kazancınız : 9,90TL
Taksitli fiyat : 9 x 4,29TL
9786257305433
598495
Kent ve Medya Ortamlarında Aşıklık Geleneği - Ozan Ali Dağcı
Kent ve Medya Ortamlarında Aşıklık Geleneği - Ozan Ali Dağcı
Grafiker Yayınları
35.10

Kentleşme süreçleri ve medya kültürü ürünleri geçtiğimiz birkaç asır içerisinde tarihin bilindik iletişim ve etkileşim biçimlerini değiştirmiştir. İnsanın fiziki ve sosyal çevresiyle kurduğu ilişkiler bütünü olarak kültür bu sürecin ana unsuru olmuştur. Kültürü inceleyen bilim dalları söz konusu yeni ortamları gözeterek araştırma ve inceleme yöntemlerini güncellemek durumunda kalmıştır. Bu eserde âşıklık geleneği ve sanatçı tipinin geçirdiği değişim-dönüşüm süreçleri kent ve medya ortamlarına bağlı olarak incelenmiştir. Çalışmada Ozan Ali Dağcı, kişisel sanat hayatında bu değişim süreçlerini yaşamış; ürün, üretim tarzı ve icra/aktarım ortamları bakımından sözlü, yazılı ve elektronik kültürü deneyimlemiş bir gelenek temsilcisi olarak ele alınmıştır. Âşıklık geleneği ve sanatçı tipi bağlamında kent ve medya ortamlarının kültürün üretici ve tüketicilerini zevk, beğeni ve estetik bakımlardan şekillendirdiği görülmüştür. Türk kültüründe yaşam biçimi, coğrafya, din ve medeniyet dairesi değişimlerinde öncü rol oynayan ozan/âşık tipi sanatçı yaratıcılığı yeni kültür ortamlarında da varlığını sürdürmektedir.



(Tanıtım Bülteninden)


  • Açıklama
    • Kentleşme süreçleri ve medya kültürü ürünleri geçtiğimiz birkaç asır içerisinde tarihin bilindik iletişim ve etkileşim biçimlerini değiştirmiştir. İnsanın fiziki ve sosyal çevresiyle kurduğu ilişkiler bütünü olarak kültür bu sürecin ana unsuru olmuştur. Kültürü inceleyen bilim dalları söz konusu yeni ortamları gözeterek araştırma ve inceleme yöntemlerini güncellemek durumunda kalmıştır. Bu eserde âşıklık geleneği ve sanatçı tipinin geçirdiği değişim-dönüşüm süreçleri kent ve medya ortamlarına bağlı olarak incelenmiştir. Çalışmada Ozan Ali Dağcı, kişisel sanat hayatında bu değişim süreçlerini yaşamış; ürün, üretim tarzı ve icra/aktarım ortamları bakımından sözlü, yazılı ve elektronik kültürü deneyimlemiş bir gelenek temsilcisi olarak ele alınmıştır. Âşıklık geleneği ve sanatçı tipi bağlamında kent ve medya ortamlarının kültürün üretici ve tüketicilerini zevk, beğeni ve estetik bakımlardan şekillendirdiği görülmüştür. Türk kültüründe yaşam biçimi, coğrafya, din ve medeniyet dairesi değişimlerinde öncü rol oynayan ozan/âşık tipi sanatçı yaratıcılığı yeni kültür ortamlarında da varlığını sürdürmektedir.



      (Tanıtım Bülteninden)


      İlk Baskı Yılı
      :
      2021
      Dil
      :
      Türkçe
      Hamur Tipi
      :
      2. Hamur
      Baskı Sayısı
      :
      1. Basım
      Ebat
      :
      16 x 23,5
      Sayfa Sayısı
      :
      374
      Ürün Barkodu
      :
      9786257305433
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitaba henüz yorum yapılmamış.
Kapat