%8
Öğrenme Öğretme Süreci

Öğrenme Öğretme Süreci

Dr. Ahmet Saban Nobel Akademik Yayıncılık
Yayınevinin tüm kitapları %8 indirimli
Liste Fiyatı : 32,00TL
İndirimli Fiyat : 29,44TL
%8 indirimli
9786051336954
377681
Öğrenme Öğretme Süreci
Öğrenme Öğretme Süreci
Nobel Akademik Yayıncılık
29.44

Öğrenme - Öğretme Süreci kitabının amacı; çeşitli öğrenme-öğretme teorilerinin ışığı altında, öğrencilerin aktif, katılımcı, iş birlikçi ve sürekli öğrenmelerini sağlayacak öğrenme yaşantılarının planlanması ve uygulanmasında kullanılabilecek ilkeleri, yöntemleri ve stratejileri tartışmaktır. Bu yönüyle bu kitabın eğitim fakültelerinde öğrenim gören öğretmen adaylarına, uygulamadaki öğretmenlere ve eğitim işine gönül vermiş bireylere yararlı olacağına inanıyoruz.

Kitapta konular; psikolojik tip teorisi ve bilişsel öğrenme stilleri, çoklu zekâ teorisi ve öğretimde bireysel farklılıklar, demokratik sınıf ortamı ve yönetimi, sınıftaki dâhileri uyandırmak, yaratıcılığı geliştirmek, düşünmeyi öğrenmek, yapısalcı kuram ve öğrenme-öğretme süreci, iş birliğine dayalı öğrenme, problem çözmeye dayalı öğrenme, aktif öğrenmeyi gerçekleştirmek, alternatif öğretim modelleri ve öğretimin bireyselleştirilmesi başlıkları altında ele alınmıştır.



Sayfa Sayısı: 302

Baskı Yılı: 2014


Dili: Türkçe
Yayınevi: Nobel Akademik Yayıncılık
  • Açıklama

    • Öğrenme - Öğretme Süreci kitabının amacı; çeşitli öğrenme-öğretme teorilerinin ışığı altında, öğrencilerin aktif, katılımcı, iş birlikçi ve sürekli öğrenmelerini sağlayacak öğrenme yaşantılarının planlanması ve uygulanmasında kullanılabilecek ilkeleri, yöntemleri ve stratejileri tartışmaktır. Bu yönüyle bu kitabın eğitim fakültelerinde öğrenim gören öğretmen adaylarına, uygulamadaki öğretmenlere ve eğitim işine gönül vermiş bireylere yararlı olacağına inanıyoruz.

      Kitapta konular; psikolojik tip teorisi ve bilişsel öğrenme stilleri, çoklu zekâ teorisi ve öğretimde bireysel farklılıklar, demokratik sınıf ortamı ve yönetimi, sınıftaki dâhileri uyandırmak, yaratıcılığı geliştirmek, düşünmeyi öğrenmek, yapısalcı kuram ve öğrenme-öğretme süreci, iş birliğine dayalı öğrenme, problem çözmeye dayalı öğrenme, aktif öğrenmeyi gerçekleştirmek, alternatif öğretim modelleri ve öğretimin bireyselleştirilmesi başlıkları altında ele alınmıştır.



      Sayfa Sayısı: 302

      Baskı Yılı: 2014


      Dili: Türkçe
      Yayınevi: Nobel Akademik Yayıncılık
      İlk Baskı Yılı
      :
      2000
      Ürün Barkodu
      :
      9786051336954
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitaba henüz yorum yapılmamış.
Kapat